Marka Yönetimi Eğitimi
Marka Yönetimi Eğitimi, çeşitli sektörlerde marka yönetimi ile ilgili konuları araştıran ve bu konularda bilgi sunan bir eğitim programıdır. Marka Yönetimi Eğitimi sürecinde markaya dair örgütleme, planlamalar yapabilme, markanın lider konuma geçmesini ve koordinasyonunu sağlayabilme teknikleri öğretilir. Bu sayede marka denetiminin gerçekleştirilmesi mümkün olur. Eğitim, marka yönetimi sürecinin başlangıcında ve ilerleyen aşamalarında atılması gereken adımlar hakkında net yanıtlar sunar.
Bu eğitimde bir markanın ne zaman öne çıkacağı ve rakiplerini nasıl geçeceği gibi konular detaylı şekilde ele alınır. Yoğun tartışmalara yol açan araştırmaların net bir şekilde ele alınıp incelenmesiyle markanın doğru şekilde konumlandırılması mümkündür.
Eğitim süresi: 1 Gün
Kimler İçindir?
Marka Yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,
Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları,
Kariyerine Marka Yönetimi alanında yön vermek isteyenler,
Kurumlarda Kurumsal İletişim Uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,
Marka Yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,
Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar,
Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları için uygundur.
Sertifikalar
- IT EXPERTED Akademi Katılım Sertifikası
- IT EXPERTED Akademi Başarı Sertifikası
- Üniversite Onaylı E-Devlette Görülebilen Sertifika
- ICCW Uluslar Arası Sertifika
Eğitim İçeriği
- Marka kavramı ve markanın gücünün etkisi
- Ürün ve marka arasındaki farklar
- Farklı ürün seviyeleri
- Markanın elementlerinin önemi
- Markanın çağrışımını anlama
- Pazarlama alanında itme çekme stratejisi
- Markaya dair strateji oluşturma
- Marka genişletme (zincirleme, hedefleme, bölümleme ve konumlandırma)
Detaylı İçerik İçin Lütfen İletişime Geçiniz.