Bakım Anlaşması

Telefonda Satış Teknikleri Eğitimi

Telefonda Satış Teknikleri Eğitimi, Çağımızda yüz yüze iletişimin zor olduğu anlarımızda telefonda etkileşimi artırabileceğimiz temel davranış kalıplarının ve iletişim yöntemlerinin idrak edilmesi ve uygulamaya sokulmasıdır. Katılımcılar bu eğitimle birlikte telefonda satmayı avantaj haline getirebilecek, mevcut ve potansiyel müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru sorgulama ve ihtiyaca yönelik çözümler sunma becerisini kazanacaklar.

Ayrıca katılımcılar satış veya pazarlama amaçlı yeni müşteriler kazanma, portföylerindeki müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru belirleme, uygun çözümler üretme, müşteriyi elinde tutabilme ve fark yaratarak gelir artışı sağlama gibi konuları da hakim olacaklardır.

Eğitim süresi: 1 Gün

Kimler İçindir?

Telefonda Satış Teknikleri Eğitimi programına, telefon ile satış yapan çalışanlar, çağrı merkezi çalışanları, yönetici adayları ve diğer tüm çalışanlar katılmalıdır.

Sertifikalar

  • IT EXPERTED Akademi Katılım Sertifikası
  • IT EXPERTED Akademi Başarı Sertifikası
  • Üniversite Onaylı E-Devlette Görülebilen Sertifika
  • ICCW Uluslar Arası Sertifika

Eğitim İçeriği

  • Giriş
  • Telefonda İletişim
  • Telefonda Satışa Hazırlık
  • Tele-Satışta Önemli Faktörler
  • Telefonda Satış Teknikleri
  • Uygulamalar

Detaylı İçerik İçin Lütfen İletişime Geçiniz.

HİZMETLERİMİZ İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİ İÇİN HEMEN İLETİŞİME GEÇİN

İletişime Geç