Bakım Anlaşması

Zor Müşteri ile Başa Çıkma Yöntemleri Eğitimi

Zor Müşteriler İle Başa Çıkma Yöntemleri Eğitimi çok önemlidir. Çünkü sizi zorlayacak müşterilerin şikayetleriyle ilgilendiğinizde şirketinizin itibarı artacaktır. Günümüzde marka güveni ise doğruda tercih sebebidir. Sizlerden memnun olmayan müşteriler bir daha size gelmez ve bu konuda tepkilerini çok kolay ortaya koyabilirler. Bu yüzden zor müşterilerle
başa çıkma eğitimi sonunda markanızın itibarını korumayı sağlayacak yetenekleri kazanabileceksiniz.

 

Eğitim süresi: 1 Gün

Kimler İçindir?

Müşteri Temsilcileri, Satışçılar, İkna Ekipleri, Müşteri İlişkileri Uzmanları, Şikayet Yönetimi Ekipleri bu eğitime katılmalıdır.

Sertifikalar

  • IT EXPERTED Akademi Katılım Sertifikası
  • IT EXPERTED Akademi Başarı Sertifikası
  • Üniversite Onaylı E-Devlette Görülebilen Sertifika
  • ICCW Uluslar Arası Sertifika

Eğitim İçeriği

  • Müşteri hizmeti
  • Müşteri hizmeti ve zor durumlar
  • İnsan ve davranışları
  • Zor müşteriler ve Farklı tarzları tanımak
  • Sorunlu durumlarda etkin uygulamalar
  • Müşteri hizmetinde zorlu durumlar

Detaylı İçerik İçin Lütfen İletişime Geçiniz.

HİZMETLERİMİZ İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİ İÇİN HEMEN İLETİŞİME GEÇİN

İletişime Geç